بیانیه توافق سطح خدمت
مقدمه
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
* هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
* این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیت های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه پایین صفحه اصلی در بخش شکایات برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد. همچنین لینک ارسال فرم شکایات در ذیل آیکون "میز خدمت" در منوی اصلی قرار داده شده است.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی راه اندازی گردیده است. جهت ارتباط با سازمان به قسمت بالای پورتال بخش "تماس با ما" مراجعه فرمایید. همچنین جهت ارتباط با معاون وزیر و ریاست سازمان به قسمت ارائه نظرات وپیشنهادات به ریاست سازمان و مدیران سایر حوزه ها به بخش "مدیران" در ذیل "معرفی سازمان" مراجعه فرمایید. و برای بیان نظرات در میز خدمات بخش نظرسنجی و ارسال شکایات فعال است و آماده پذیرش نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان می باشد و در صورت لزوم برای اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود، لذا در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
۳- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
4-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمیگیرد.
5- این توافقنامه سطح خدمت تا پایان سال 1401 اعتبار دارد.
در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنمای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی شرکت فرمایید.